Styrketræningsprogrammer til kvinder

Styrketræning og styrketræningsprogrammer er forskellige for mænd og kvinder

Med risiko for at støde nogen i disse #metoo og ligestillingstider, vover vi skindet og siger, at styrketræningsprogrammer er forskellige for henholdsvis mænd og kvinder. Sådan er det fra naturens side, mænd og kvinder har forskellige fysiske attributer og dette skal der tages hensyn til i jagten på drømmekroppen. Derfor har vi udrettet en række programmer til både mænd og kvinder og dem kan man følge uanset hvilket niveau man befinder sig på. Hos Mit Træningsprogrammer finder du styrketræningsprogrammer til ethvert behov og niveau. Det bedste af det hele er, at det er fuldstændig gratis! Så er der ingen undskyldning for ikke at slå dig løs!

Andre vigtige fif til styrketræningsprogrammer:

Det er vigtigt at huske på, at éns succes med ethvert styrketræningsprogram afhænger af éns næringsindtag og søvn. Det er anbefalelsesværdigt med 7-9 timers søvn hver nat og at spise nok kalorier for at opnå de resultater man ønsker at opnå.

I forsøget på at tabe sig eller bare komme i form, spiser kvinder oftest, fejlagtigt, mindre eller ikke tilpasser styrketræning til deres kropstype og forventer endda resultater henover natten.

Det er helt essentielt at koncentrere sig om at bibeholde en balanceret diæt bestående af næringsstoffer og supplere denne med kontinuerlig træning. Dette kunne evt. gøres ved at gøre træningen spændende for sig selv, så det ikke bliver til en pligt. Det er med til at reducere motivationen og dermed lysten til at fortsætte. Træning og sundhed generelt kan til tider være en lang og kedelig affære.

  1.